sobota 25. února 2017

Všecko bude


Ó, jak jsme moudří! Honíme jen stíny
a léta mučíme se pro vteřiny
a léta propláčem ve dlouhém trudu
a jako dítě šeptneme si znova
ta stokrát stará a zas stokrát nová,
ta mystická a čarodějná slova:

Já ještě šťastěn budu!
                                                                          
                                                                            (Jarda Vrchlický, Sloky)



V mým životě se teď neděje absolutně nic, co by stálo za řeč. Dělám si teď akorát záchytný divadelní a jiný kulturní body po celej semestr, aby mi z toho nehráblo - třeba na Želary do Mahenova divadla se těším jak pes. A paradoxně mám momentálně největší radost z toho anglickýho kurzu pro blbečky, vážně to bylo dobrý. Za prvé nejsem jediná takhle postižená a za druhý je tam sranda a taky máme lektora sympaťáka...ehm...
V tomhle království ničeho nic neřešim. Jenom školu, ale to už je takovej folklor. Kupodivu mi to ani moc nevadí. Jenom nevím, co bych si s kým povídala. Jsem momentálně houba, která nasává všechno kolem sebe, ale ze sebe nic nevydává. Furt tak nějak blbě čumim, jsem negativistická anebo se divim a obdivuju.


Asi jsem zase v tom divným módu, kdy si myslím, že toho tak strašně málo vím a umím. A tak se snažím vědět a umět. Což jako humorný moc není. Ale možná je ten humor taky dost přeceněnej...


Teď ještě malý koutek slovenské hudby. Tak čtvrt roku neposlouchám nic jiného, než Slováky! Což jste si asi všimli, takže jízda pokračuje:

 Jana Kirschner + Fallgrapp ♥♥
Miro Žbirka - Do člna
Fallgrapp - Vlasy
Katarzie - Kde sa slzy berú - soundtrack filmu Piata loď - na ten jsem hodně zvědavá!

A filmovo-seriálový koutek:

◄► Svět pod hlavou - ten seriál má progres jako prase a Neužil ♥
Bába z ledu - jsem zvědavá
















PS: Je jasný, že za týden bude můj svět zase někde úplně jinde, což se těšte
PSS: Já se těšim

Žádné komentáře:

Okomentovat