čtvrtek 23. března 2017

Vím, že to dobře dopadne


Možná ráno, možná ještě půlnoc
trochu horko na nohy, trochu zima na hrudi
šílenej zvuk
horký nohy na studený podlaze
krk křupá, záda křupaj, ruce chtěj dosáhnout na strop
na posteli, čumim do prázdna
zuby, vlasy, čůrám
jedna nožka, druhá ponožka
nějaký svetry a rychle pryč
šalina ujela a potom jede ta blbá, která nejede až ke škole
drncám se, poslouchám furt dokola, furt dokola Zrní 
nestíhám, neběžim
kafe, kafe...tak na to taky už nemám 
blbý dveře, blbý patro, blbý lidi kolem mě
hledám
uf
sedim


Sally Nixon




vedro, dusno, umírám
za půl hodiny uběhla minuta
chci spát
stokrát to samý, k ničemu, na nic
zbytečný
nudný
už trochu smutný, jak moc je to trapný 
a nudný
chci spát
ještěže je facebook nekonečnej
co tady sakra dělám? proč? za co? co když to neudělám tuhle školu? 
nic nestíhám
sedim, mlčim
život ubíhá
nic nestíhám
sedim
nic nestíhám
mlčim a mám hlad
jsem mladá 
chci spát
nic nestíhám
jak tohle může učit?!
jsem stará
mluví, mluví, mluví,
 mami, budeš mě mít ráda, i když tu školu poseru?
kreslim si
jsem stará a kreslim si
co kdyby... hlava v oblacích
mimo svět, jiný dimenze, sny 
vymejšlim si
krásně, je mi krásně
jsem mladá
máma: budu









PS: Nikdy nás nikdo nechytí, nikdy nás nikdo nevostříhá!

Žádné komentáře:

Okomentovat