pátek 14. července 2017

Pluju na hladinách dnů


Blízko
Madrid
604,3 km², 3 miliony lidí, 11 linek metra
Daleko
domů
PANIKA

Španělština za 24 dní
s cédečkem
Me llamo Hana
Holá

39°C
NONSTOP
hicuju

PAS
LETENKY
BYT
RAZÍTKO
KONTO
POJIŠTĚNÍ
RAZÍTKO
POTVRZENÍ

DE-SPA-CITO
pasito a pasito


No ano, pokud jste si v dětství netrénovali svůj podpis na všechny volný papíry, neměli rádi razítka a nepřáli jste si bejt sekretářky, nezkoušejte se hlásit na Erasmus...

flickr.com/theresa


Víte, já se teď snažím moc nepřemýšlet, jako nějak životně zásadně. Pluju na hladinách dnů a dělám všední úkoly a silně racionální rozhodnutí. Mám totiž pocit, že jinak bych se asi zcvokla. Protože kde jako je ten manžel, statek, děti, marmelády, krávy, slamáky, luční kvítí a osel se slepicema? 

V hajzlu.

Ale možná taky dobře. Rozhodla jsem se totiž, že ve Španělsku přečtu všechno od Topolů a od Kundery. Asi bych měla koupit čtečku. A Polaroid. A vyházet půlku skříně a koupit si pak v Madridu jedny kýčácký šaty v Desigualu. Vlastně bych měla rozdat tak půlku věcí, co mám a nechat si jenom 100 věcí jako v tom románů Na sto kusů...

Těším se, ale ty Vánoce ve Španělsku... Když jsem si v Brně chtěla připomenout domov, pustila jsem si buď Český rozhlas Plzeň nebo rainymood.com, nevím, jestli to v Madridu bude stačit. Možná bych si mohla přivézt kroj a o neděli se do něj oblíkat...

Helejte, je mi jasný, že tyhle songy tam pojedou, takže se jenom připravuju:





PS: Ještě navíc budu muset řídit k babičce na Moravu = 350 km!
PSS: A kdo neví, dost často řídím jako lidi po obrně...
PSSS: A prej prázdniny... mám dost naplněny

Žádné komentáře:

Okomentovat