středa 25. října 2017

Běžim podzimem Madridem



1. kilák 


naštěstí jsou elastický,
podprsenka taky, 
i když...
mikina?
jo!
boty zavázat!
Nike+!
seznam K POKLUSU!

♫ Zrní - Musí to být!

rozběh
běžim jako drak...půl minuty

prso přeplo píseň
padaj kalhoty,
trochu sluchátka,

♫ Ra Ra Riot - Bad Times

kalhotky, 
kapuca,
úplně sluchátka,
vlasy z culíku!

fuňing
hic
blbá mikina
rozvázaná tkanička
chuť na celou Vltavu

zastav, zastav, zastav
ne, ne, ne
nesmím
už se jinak nerozběhnu

zastav, rozbiješ si hubu

tag jo






Vegáč na lavičce... jak jsem vypadala předtím bych nepřála vidět nikomu... 



Samozřejmě přeháním. I když vlastně ani moc ne. Ještě, že mě v tom Madridu (skoro) nikdo nezná! Mimochodem to si tu říkám každý den. Dneska třeba jdu po ulici a lidi na mě divně koukaj. Což není moc neobvyklý, protože nenosím v 25 stupních zimní bundu (a pak, kdo je tady divnej, že jo?), ale letní šaty. Jenže ono nosit šaty a batoh najednou vždycky obsahuje riziko, že si uděláte větrání navíc. Jak jsem tak šla po tý, docela pochybný, ulici, nevšimla jsem si, že se mi postupně šaty třením o zadní část batohu posouvaly víš a víš, až mi byl vidět skoro celý zadek... A takhle je to tady furt.

NOVINA - Hledání Masterplánu má Instagram hledani_masterplanu!!! Snad budu i víc fotit nebo co ♥











PS: Bez dne za dva měsíce jsou Vánoce!!
PSS: Na tom Madridu to nějak není vidět
PSSS: Přiletí mi Granko a ne samo!
PSSSS: I s lidma 

Žádné komentáře:

Okomentovat