neděle 7. prosince 2014

Předvánoční kocovinka

Dneska jsem se rozhodla, že můj včerejší večírek je již považován za vánoční. A to z jediného důvodu - jak začínám pociťovat stárnutí, už nevydržím trdlovat do pěti ráno v absolutní letargii - a tak si dám do Silvestra zdravotní pauzu a nevypiju ani deci...snad.
Ale musím teda nepokrytecky uznat, že mi taková akce chyběla. Jo, chyběla mi trapná párty, kdy vždycky nakonec skončím někde sedící a vypalující jedno cigáro za druhým a připadám si, že jsem z Marsu. Kdy čumim po lidech a směju se těm lacinejm pokusům někoho sbalit nebo bejt sexy a nejradši bych se přemístila na nějakou dekadentní párty v pařížském stylu ve 20. létech - pila šampaňský, měla boa, měla z vlasů skládaný vlny, rtěnku do srdíčka a kouřila ty balenky, jak vyjely Kodetovi z velbloudího zadku v Pelíšcích...




Ovšem ráno jsem se opět probudila s tím známým mišmašem v puse s příchutí všeho alkoholu i kuřiva. Kdybych se šla umějt a odlíčit (jo, neodlíčila jsem se!!...proč já vlastně čtu to Elle, když stejně nakonec vypadám pokaždý jak panda...), tak bych možná ještě měla docela normální den, ale já si oblíkla to smradlavý oblečení, nazula podpatky (!) a šla s tátou nakupovat.
Z výběru jednoho dárku se stalo čtyř hodinového běhání po všem karlovarských nákupních centrech, kdy se postupně začal projevovat můj zbytkový alkohol v podobě zpěvu do balícího papíru, tancováním a skoky na jedné noze.
Ale stěžovat si nechci, protože jsem poprvé tento rok mezi těmi regály v Pompu pocítila tu vánoční náladu. S vůní mandarinek, skořice, svařáku a čerstvý vánočky s kakaem ráno, když sněží.
Začala jsem mít chuť si konečně obléct svoje nové pyžamo, upéct si tu vánočku, a do misek si nandat mandle a sušený švestky, nalít si Kofolu, koukat se z okna, jak sníh klesá k zemi, a pak se podívat na všechny staré i nové pohádky, vánoční filmy...
A nezkazilo mi to ani to, že ačkoli jsem si se svým otcem dosti podobná, tak mě neustále někdo považuje za jeho milenku. Paní na lavičce vypadla málem z pusy houska, jak se snažila rozluštit, co to jako mezi námi je... vždycky přemýšlím, jestli vypadám já víc jako zlatokopka nebo on jako (slušně řečeno) chlápek v druhý míze...

flickr.com/Nehuén Mingote Kisler

Nejlepší a nejdojemnější scéna

Best of vánočních filmů ♥

  • Láska Nebeská
  • Prázdniny (ty s Cameron Diaz...ne, to není ta černoška v Puppu...)
  • Pelíšky
  • Anděl Páně
  • Anastázie
  • Hledání Země Nezemě 
  • Deník Bridget Jones 
  • Sám doma 1, 2 (trojka fakt ne...)

Už aby ty dva tejdny utekly...




PS: A jelikož moje animované vzdělání končí u Hledá se Nemo, rozhodla jsem se si pustit Ledové království...snad z toho nezblbnu...

Žádné komentáře:

Okomentovat