neděle 22. března 2015

60 slov, který mě serou

Ačkoli se většinou snažím hledat na všem pozitiva (aspoň na tomhle blogu), tak kolikrát přijdou chvíle, kdy chce ven i to špatný. Tentokrát je to pěkná hitparáda slov a slovních spojení, který mě dokážou zvednout ze židle. Ne, že bych nikdy žádný nepoužila, spíš naopak, ale o to víc mě iritujou. Většinou je mám spojený s nějakým zážitkem nebo je někdo používá tak často, že je mi z nich mírně nevolno...




Tady je výběr víc než 60 největších borců:
  1. prokastinace - novinka v označování lenosti
  2. tristní
  3. smažka - člověk by si představil chleba ve vajíčku a ono...
  4. irelevantní
  5. mecheche - to už spíš snesu slovo mejdan
  6. všeobjímající - úplně mi to zavání pedofílií
  7. hejtovat a hejteři 
  8. čekovat - "Čekuj éter Evropy 2" mě vyléčil z těchto anglickej říkanek
  9. ject (někam) - to radši sedět doma...
  10. naschle - prodavačky v Penny
  11. mno - no, když máte rýmu
  12. pozér
  13. cool
  14. herní konzole 
  15. ranní hygoška
  16. cicmat se a vykousnout se 
  17. přítelkyně - tedy ve spojení, když s někým chodíte, to radši budu něčí holka, než přítelkyně...
  18. mamina
  19. mimísek
  20. manža
  21. holobrádek
  22. šproch -na každém šprochu...prostě jak z Blesku
  23. vypucovat – a nejhůř zuby
  24. cigárko, redko 
  25. prezervativ -zlatej kondom
  26. řachanda
  27. hlína
  28. prča
  29. těhule
  30. vošouch - nápadně to připomíná vošousta
  31. ospršit se
  32. hudlan
  33. LOL, OMG
  34. lascivní 
  35. markantně
  36. nakrknout
  37. zfotrovatět
  38. mít to za pár - ve spojení s těhotenstvím je to úplná katastrofa!
  39. vončo milá Tončo - ?
  40. jedinec
  41. mejlík
  42. pakliže
  43. dobroš
  44. měsíčky, krámy a spol.
  45. ženský
  46. cucflek
  47. děcka - "Čau děckááá..."
  48. brejlit 
  49. jejdanečku
  50. pipina - ať se jedná o jakoukoli pipinu
  51. aby jste - no fuj!
  52. paušálně 
  53. napučit se
  54. mňamózní
  55. prďácký
  56. páč 
  57. fičák
  58. ju? - "Tak to přines, ju? 
  59. vygooglit
  60. luxusní 





PS:No, určitě přibudou další
PSS: Kdyby vás nějaký napadly, tak napište do komentů

Žádné komentáře:

Okomentovat