úterý 30. června 2015

Co jsem zase utopila

Počítač je pod vodou,
copak se mnou provedou
všichni moji čtenáři, 
co maj mě tak děsně rádi? aneb lichotivá báseň nad mým neštěstím...


Píšu, píšu a divoce píšu svoje zážitky z Prostějova a najednou mi spadne váza s gerberama na notebook. Samozřejmě to byly gerbery živý, takže v počítači je teď takový malý rybník.

Proto jsem tak dlouho nepsala.

A z čeho teď píšu? Mám nový Macbook za 25 000,- a sedím na terase se džbánkem vychlazené zázvorové limonády.  

KECÁM!

Jak jinak. 

flickr.com

Sedím v hnusný krajský knihovně a píšu jako zjednaná už třetí článek. Ne, že by mi to nějak extrémně šlo, ale co zbejvá, když se počítač rozhodl, že s vodou v písmenkách nepojede.
Není to můj první vodní úraz. Letos (teda vloni, ale jako tenhle školní rok podle školy) tři dny před Vánocema jsem se koupala a položila mobil na ručník, protože mi volala M., říkala jsem si, že se s ním nic nestane, jsou Vánoce, že jo… No, roční období na katastrofy neplatí, takže jsem se prostě šla utřít, mobil udělal minimálně pět salt a žuchnul do vany. Ještěže ale nakonec byly ty Vánoce a měly na mobil slevy…

A to jsou ty důvody, proč se mi naši odmalička smějou, že jsem , jak oni říkají, švidravá. Což v praxi znamená – jednu vylil, druhou vypil. Prostě mi všechno padá z rukou (mám je teda malý jako desetiletá, ale prej to je jen výmluva), všechno rozleju, zničím, roztrhnu. Jsem prostě jelito.

Ale snažím se.
  
Ale občas pochybuji o tom, že mi měli dávat ten řidičák... Třeba dneska, když jsem měla nacouvat podélně mezi dvě auta. Třikrát jsem to místo objížděla, protože to bylo v jednosměrce a za mnou neustále někdo lozil, no a stejně jsem tam radši nezaparkovala. Blbej den.

Ovšem abychom se vrátili k meritu věci (to zní dobře, co?) tak ve vzduchu visí filosofická otázka - kdy budu mít zase notebook?

Nevím.

Na jednu stranu je to děsný, jsem na něm závislá, přiznávám, na druhou, kterou v rámci zachování zdravýho rozumu a snažení se o pozitivismus na tomhle blogu musím vidět, je to docela prima. 
Utápím svoje svoje pochybnosti, že bez některejch věcí žít nedá. Koupila jsem si totiž dvd zase po sto letech a koukala na film. Pustila si opravdový cédéčko v opravdový hifivěži. Začala číst fakt ve velkým. Najednou je nějak čas, víc času. 

A taky mi došlo v praxi, protože teoreticky jsem si to pořád vědoma byla, že jak je všechno furt kompaktní a 2 in1 a podobně, ztrácí se ty maličkosti a rituály, věnování se jen jedný věci – pustit si rádio, film, číst si, psát, číst noviny. Člověk to na počítači všechno pustí, ale nic si neužívá. Je to jedna motanice. Možná je to s tou motanicí o trochu jednoduší, ale zase když se do toho člověk zamotá, tak se z toho těžko vymotává.

Jako já.









PS: Ať se ve vodě koupete jenom vy a ne vaše technický vymoženosti...
PSS: ...i když...

Žádné komentáře:

Okomentovat