sobota 7. listopadu 2015

Lehký život družiček♥

Láska? Touha, aby ten druhý byl. (N. J. brzy K.)


BUDU DRUŽIČKA!!!!♥♥

MÁM TAK OBROVSKOU RADOST!!! ♥♥

Teď seriózně: 

Nedávno jsem někde četla, že naše generace se neumí vyrovnat s tím, že není výjimečná. Nejspíš na tom něco bude. Teď je ale otázka jestli potřebujeme být výjimeční.
Nejdříve mám vždycky pocit, že ano a že nic jiného než uspokojení se v seberealizaci vlastně nemá smysl. Ale jelikož neumím být realistická ani cynická, tak pak stejně zase dojdu k tomu, že jediné, co potřebujeme k životu je láska. A v té se rozhodně stáváme výjimečnými. A vůbec nejvýjimečnější jsme, když ten druhý bez nás nemůže a hlavně nechce být ani den. 

BUDE SVATBA!! ♥

A já mám obrovskou radost, že můžu přihlížet štěstí své drahé N., která našla svou životní lásku, která ji dělá ještě výjimečnější než kdy byla (a že ona byla vždycky!), která ji dělá nejšťastnější, ale také ji udělá brzy svou ženou - jako manželkou, chápete??!! POHÁDKY NELŽOU!!!


buzzfeed.com


Mám za ně radost jako malá holka!! Nejen proto, že budu DRUŽIČKA!!!!♥

Ale abych to zakončila nějak sofistikovaněji: Životy těch druhých nám do života přinášejí mnohdy více štěstí, než jsme vůbec předpokládali. A co je víc?






Nejspíš to už to bude spojené navždy s touhle písničkou:











PS: Doufám, že bude hrát na svatbě!!
PSS: Musim zhubnout do šatů!!! Áááááá!
PSSS: Musim si koupit ty šaty!
PSSSS: Musim tolik věcí...
PSSSSS: A hlavně je pak nevykecat...
PSSSSSS: To bude nejtěžší!

Žádné komentáře:

Okomentovat