středa 30. prosince 2015

Nádhera na konci

Poslední měsíce, týdny jsem naštvaná, nespokojená, ubrečená. A mám to vždycky potřebu sdílet. Dneska se stalo a všechno jsem to ze sebe vysypala. Obyčejně se cítím ještě hůř než obvykle, protože se akorát zamotám do svých pochybností ještě víc, ale dneska ne! Stály jsme s jednou skvělou dotyčnou na Neklidu a ošlehaný větrem jsme koukaly na mraky, který si na obloze snad dávaly závody a společně s mlhou a slunečními paprsky udělaly nádhernou podívanou, až oči přecházely - to se dá jenom stát a civět. Najednou jste šťastní až dětinsky a nevnímáte nic jiného. A pokora pohlcuje vaše tělo, i když vás za minutu napadne dalších devadesát osm důvodů, proč je všechno špatně.


Jsem emocionální extrémista. Nejvíc se v sobě orientuju, když jsem absolutně nadšená anebo totálně na dně, v té šedi okolo se ztrácím. Ale v té jsme povětšinou. Něco se daří, něco zase ne. Když si vezmu tenhle rok suma sumárum, nic jsem nepodělala - nenabourala tátovo auto (zázrak), neprolítla u matury, neplánovaně neotěhotněla (ani plánovaně), nezpůsobila nikomu vážné zdravotní újmy (zázrak č. 2). Spíš jsem se docela činila a hodně toho stihla - maturitu, první semestr na vysoký, přestěhovat se od rodiny na druhou stranu republiky, řidičák, projet republiku v rámci všemožných (i nemožných) festivalů a akcí. Když si to tak zpětně vezmu - bylo to letos divoký! 
Ale teď si připadám na takovým rozcestí. Ačkoli si dokážu užívat maličkosti každodennosti a v podstatě se mám nádherně, tak stejně cítím, že to není "vono".Teď přichází otázka, co udělat proto, aby to bylo "vono". Mám v hlavě spoustu nápadů... což je úžasný! Jen se rozhodnout!
Je před námi nový rok. Vyměníme čísla v datumu a diáře s pocitem nových začátků se seznamem úkolů. Je to vždycky tak nádherný, nádherně naivní. Ale beztak to zase udělám, napíšu si seznam, co bych ráda, kam bych ráda. Letos to zřejmě budou samý hezký věci... hubnout se mi nechce.


ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016! ♥




Nejlepší filmy, které jsem viděla tenhle rok:


  • Záhrada
  • Bojovník
  • Respire
  • Divočina
  • Kód Enigmy
  • Argo
  • Imaginární lásky
  • Píseň moře
  • Fakjů pane učiteli
  • What if


Nejlepší knížky, které jsem letos četla: 


  • W. P. Young- Chatrč
  • Sylvia Plath - Pod skleněným zvonem
  • Egon Bondy - Prvních deset let
  • Joachim Meyerhoff - Kdy bude konečně zase všechno takové, jaké to nikdy nebylo
  • Jan Šulc - Dva proti říši
  • Irena Dousková - Oněgin byl Rusák
  • Petra Soukupová - Pod sněhem
  • Charlie Strayed - Divočina



Nejlepší hudba, kterou jsem letos objevila:


  • Aurora
  • Calm Season
  • Placebo - Million Little Pieces
  • Anna Naklab - Supergirl
  • Artic Monkeys
  • Sheila - Bang Bang
  • Shura - Touch
  • Jessie Ware- Wildest moments
  • Kodaline - High hopes





PS: Ale stejně doufám, že ten rok 2016 bude lepší než ten letošní
PSS: Já, nevděčnice!

Žádné komentáře:

Okomentovat