neděle 8. května 2016

Mámě ♥

Mámě

Maminko, mami,
zůstaly jsme samy.
Maminko, mámo,
už nám stačí málo.
Mamí, matičko,
chci ti vrátit všecičko.
Maminečko, mami,
já jsem stále tady.

                  Ke Dni matek 
                                           Tvůj Spratek ♥

Mámu mám jenom jednu. Malou, co voní po Induloně. S hebkou kůží - hlavně na pažích. Pihatou a potřeštěnou. Milovanou. Silnou ženu. Miluju ji.


ap.com


Miluju ji za to, že: 


  • Existuje
  • Mě naučila uklízet, i když si myslela, že je to marný boj! Nebyl, maminečko, nebyl! 
  • Mi dala prostor se naučit vařit (protože na to potřebuje jenom prostor a možnost něco připálit, podpálit a flambovat)
  • Dělá tu nejlepší svíčkovou na světě s tvrdejma nekynutelma knedlíkama ♥ (fakt se mi stýská!!)
  • Je upřímná až to bolí
  • Se směje jako puberťačka
  • Dělá vtipy jako puberťačka
  • Je praktická až hanba
  • Pořád mluví jako holka z Vysočiny
  • Je statečná a silná jako Hercules
  • Luští rychle křížovky
  • Neumí s žádnou technikou, ale nikdy to nevzdává
  • Hraje se mnou všechny trapný deskový hry
  • Vůbec neumí zpívat a většinou se o to moc nesnaží
  • Si všechno píše do kalendáře
  • Se mnou všechno prožívá ♥






PS: Mamka si koupila novej notebook, tak si to snad zvládne přečíst

Žádné komentáře:

Okomentovat