úterý 31. ledna 2017

Je mi to jedno

Moje chyby jsou mi jedno
Tvoje chyby jsou mi jedno
Naše kecy jsou mi jedno
Křik je mi jedno
Pláč je mi trochu jedno
Škola je mi taky jedno
Úterý je mi tak nějak jedno
Ego je mi úplně jedno 



Když máme ty dny do sebezahledění, tak máme ten úžasnej pocit křivdy, že my všechno děláme správně a oni, tamti jsou na nás zasedlý. Vzniká to z toho, že jsou nám věci málo jedno. Moc je řešíme. Moc řešíme lidi, jejich pocit, moc řešíme sebe, svoje pocity a následně naše pocity, jestli se vzájemně zasahujou, prolínaj, kooperujou a jestli jsme v souznění. Nejsme a nikdy nebudeme. Moc řešíme úspěch. Moc řešíme prachy, školu, budoucnost, konec tejdne, štítky na obalech, zimu, kolemjdoucí...
Ono to stejně nemá cenu. Nic nevyřešíte, pak se stejně rozhodnete podle sebe a zas to někoho naštve. 
Jsme svobodní.


Pro ty, kteří se nenašli, tipy na filmy a hudbu:

◄ ► Sedmikrásky - Věra Chytilová
Hra o jablko - Věra Chytilová
Rodinný film - Olmo Omerzu


♪ Korben Dallas 
Billy Barman
Monikino Kino






PS: Velká krize

Žádné komentáře:

Okomentovat